Du är speciell ♥

Innan förstod jag lite men nu är jag helt säker. Efter meetinget nu i helgen så börjar jag förstå hur mycket Paddington betyder för mig. Innan betydde han såklart mycket men efter denna helgen har vi kommit varandra så nära. Han är den som förstår, den som livar upp stämningen och den som alltid får mig att må bra. Det finns ingen människa som ens skulle kunna komma i närheten av mitt hjärta som han. Uttrycket "Man ska aldrig ta första bästa" men den första jag provred var den bästa jag någonsin hade kunnat hitta. Det finns ingen bättre, inte för mig. Padde passar mig som handen i handsken, som fisken i vattnet. Vi trivs med varandra och har en rejäl tillit till varandra. När jag ropar hans namn så kommer han springandes och börjar leka med mig. Han har "det där", det lilla extra. Ponnyn med glimten i ögat som har förändrat mitt liv och fått mig att tänka om så många gånger. Det finns en mening med allt och jag tvivlar inte på att vi föddes för att vara tillsammans. Vi vinner och förlorar ihop.Tillsammans har vi bildat ett team som är starkare än någon annans. Han & Jag. Han är mitt allt och jag älskar han så sjukt mycket. Från djupet av mitt hjärta..

The one and only, Paddington ♥

för mig är du det vackraste som finns,
för mig finns inget annat
det finns saker som alltid fortsätter växa,
när allt annat har stannat

se på oss nu, vi står här trots allt
och håller om varann när det blåser kallt
jag vet att jag vill kämpa, jag vet att jag kan
så länge vi har varann



Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SJUKT FINA! /DONKAN :D <3

2011-07-05 @ 13:44:39
Postat av: Olivia <3

Ni passar sjukt bra, häll din ängel nära, fär du vet inte när han färsvinner !! <3

2011-07-05 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0