Första klassen! :)

Har tyvärr inte kunnat ge er live uppdatering som jag lovat er då min dator dog igår direkt efter jag skrev inlägget igår men jag uppdaterar så gott jag kan!

Idag har jag chillat och tävlat första klassen med Paddington. Han var riktigt taggad redan från början men han var samtidigt lugn och sansad. Inne på banan så lade jag upp ett jämt och fint tempo. Han var överfin idag faktiskt och känslan var fantastisk! På 4:an så fick jag rida på honom som tusan för att det var ett litet titthinder men jag lycka få över honom och sen kom kombinationen snabbt på linje och Padde sprang på där och rev uthoppet men men. 4 fel och jag är hur nöjd som helst! Han var så jäkla fin och allt känns så underbart just nu!

Efter klassen så åkte vi tillbaka till stallet där Padde är uppstallad och borstade och spolade av honom i spolspiltan.

Här kommer lite bilder :)


Padde och jag är ute och spatserar :)


Padde i sin box :)


Min fina guldponny! :)


Min nya favoritbild, jag kan inte sätta ord på kärleken emellan oss ♥


Dålig bild men ändå en bild ;)


Lite stretch ;)
Ser ni förresten hur fin han har blivit i kroppen?! :o


Det var lite bilder, mer kommer definitivt! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2011-07-01 @ 20:16:59
Postat av: Amanda Palmgren

fiina Paddington! :)

2011-07-02 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0