God morgon!

Vaknade alldeles för sent idag måste jag säga men skönt att vila upp sig efter en så bra dag igår. Nu blir det ridning innan jag beger mig mot Blomstermåla där min kära fader bor. Tror inte jag hinner rida Minola idag tyvärr men i morgon kör vi på igen. Hon har blivit så otroligt rolig att rida nu måste jag säga. Så himla positiv och glad vid arbete och jag tror att det kan ha och göra med att hon är betäckt eller vad tror ni? :)

Padde ska iaf få gå ett lite lättare pass idag och i morgon då vi ska tävla på fredag. Det viktigaste är att jag jobbar loss honom i båda varven så att han blir mjuk och följsam för då blir det genast lättare i hoppningen!

Som avslutning på detta inlägget så lägger jag upp en sjukt gullig kommentar. Sånt som jag blir riktigt glad av ni vet!? :) Tack underbara Dominika! <3


när jag såg filmen blev jag "WOW, är det samma Padde?" .. liksom, jag har endå tittat på varrenda film & följt dig jättelänge.. den filmen var verkligen helt AWESOME, NI är ett nu, NI är AWESOME tsm! <3




Det är som hon säger, vi är ett team nu, han&jag ♥

Kommentarer
Postat av: donkan

det är bara sanning! ni har verkligen kämpat igenom "dimman", & nu står mitt nedanför solen! det lyser ett starkt band runt er <3

2011-07-20 @ 11:38:12
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Ida

dom säger ju att ston som kan vara lite tjuriga i ridningen ofta blir mycket mer sammarbets villiga när dom betäckts. Hade ett sto som blev en helt annan häst efter vi gjort detta :) kör på!

2011-07-20 @ 12:19:20
URL: http://happykingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0