Jag fetdissar..


Hööks!
Inte butiken utan deras ridbyxor. Ni vet dem ridbyxorna som jag köpte på hööks för ett tag sedan? Dem är redan sönder och det är inte bara sömmen utan hela alltet. Jag skulle hoppa av Padde en dag och sen kände jag att det var ett stort jäkla hål mellan benen. Byxorna satt jättebra på mig så det är inte att dem var för små, tvärtom nästan. Blir lite besviken när dem redan har gått sönder efter sisådär 10 ridpass och ingen maskintvätt. Känner mig lurad på något sätt, 500 kronor kostade dem och höll i 10 dagar. Fy skäms på dem!! Hööks förövrigt tycker jag är en bra butik för dem som inte har pengarna att köpa annat men nej, nu är jag arg som ett bi. Jag ska aldrig mer köpa ridbyxor där, det är en sak som är säker!


:(

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad dåligt. Mina ridbyxor som jag köpte på Hööks för kanske en månad sedan, gick sönder efter ca 10 gångers användning-så vi lämnade tillbaka dem... Så verkligen en FET diss på Hööks ridbyxor :(

2011-07-22 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0