Kvällsfodring :)

Nu har vi varit och kvällsfodrat hos Padde. Han mår bra med sin nya kompis, hihi. De som har hästen bredvid Padde kom och sa att de kunde morgonfodra i morgon så vi inte behöver gå upp så tidigt. Ibland blir jag förvånad över hur snälla hästmänniskor är. Som jag fick en kommentar av en vuxen " Vad kul för dig Elin, vad fint det såg ut!" Jag blev verkligen jätteglad!

I morgon ska jag tävla L:B igen, andra kvalet. Glömde nog säga att jag kom på 32 plats utav ungefär 90 stycken, det är väl inte så illa? 9 utanför placering, hihih!

Nu regnar det tyvärr, blir tungt underlag i morgon :/ Var en lustig bana i morgon såg jag med, två kombinationer nästan precis efter varandra? jaja, det blir spännande! :)


Nu dör mitt batteri snart men vi hörs i morgon så fort min dator har fått liv i sig!


Kommentarer
Postat av: carolina

använder du hopp platta när du rider du vet en sån där sadelgjord (stavning) ?hur vikligt är det att ha det? kolla bloggen!:)

2011-07-03 @ 14:22:44
URL: http://barbieryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0