Mål 2011

Tittade på min bdblite längre tillbaka och fick då se vilka mål jag hade satt upp för detta året.

Mål 2011

tänkte berätta lite om vad jag har för mål med Padde 2011.

Tävlingsmål 2011
* Gå nolla på nyårshoppet. (L:C&L:C) (check, kom tvåa här)
* Börja hoppa L:B och regionalt. (check)
* Ligga stadigt på L:B nivå. (check, tycker att vi gör det nu)
* Vara med i div 1 till våren.  (var inte med där av en viss anledning så nej detta målet är ej

Tränings mål 2011
* Att bli lydigare och ta hjälperna på rätt sätt. (check)
* Att kunna ha ett stadigt stöd i munnen. (check)
* Kunna rida på ett tredelat bett även i hoppningen. (check)
* Stärka upp hans spänst.  (check)
* Lägga hans energi på rätt saker och inte mellan hinderna. (check)

Jag anser att detta är rimliga mål. Jag har lite att göra men det är bara kul att se en utveckling. Ska bli så himla kul!


Okej nu har halva året gått och vi har uppfyllt allt redan! Verkligen sjukt kul att vi har klarat av detta. Nu ska jag sätta upp nya mål och följa dem så får vi se vart vi hamnar Padde och jag.
:)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud vad kul !!

Kämpa pä och ge aldrig upp, kram <3

2011-07-12 @ 22:54:07
URL: http://ponnyjockey.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lovar.. ni kommer hinna starta MSVB innan du fyller arton.. & SM.. & ja xD <3 // donkan

2011-07-13 @ 07:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0