Min blogg, min kärlek, mitt allt

I min blogg skriver jag mer än gärna om mina fina ponnys. Jag skryter inte med dem men jag är sjukt fucking stolt över dem och varför får jag inte skriva det utan att ni reagerar? Minola och Paddington är definitionen av ordet kärlek. De är kärlek, de ger kärlek och de känner kärlek. Vi är kärlek och vi förmedlar kärlek på ett positivt sätt. Vi är inte som alla andra, vi är inte vanliga men vi är vi och gör det så sjukt jäkla bra. Vi är äkta vi tre som verkligen älskar varandra och har en tillit som heter duga. Minola och Paddington jag älskar er och utan att skryta är ni världens finaste ponnys vad alla andra än säger. Ni betyder så mycket för mig. Och jag är så sjukt stolt över er!


Jag skriver detta på min blogg om mina hästar och enligt mitt tycke. Jag tänker inte hålla inne på att skriva hur mycket jag älskar mina fina ponnys för jag skriver för vår skull och inte utifrån ert tycke. Tänk på det innan ni slänger iväg en onödig liten kommentar

Äkta kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fint sagt !! <3

2011-07-13 @ 11:56:23
URL: http://ponnyjockey.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror folk kan förknippa med ditt åsiktinlägget om att man inte fick säga att sin häst var bäst i världen, och när du gör det blir det lite halvt dubbelmoral fast jag såklart förstår att du gör det för dina hästar är jättefina båda två och du är en jättesöt tjej som rider jätttebra! men det blir lite dubbla signaler, det kan vara en väldigt tunn tråd emellan vad som är skryt och kärlek till sin häst, för såklart finns det ju ingen bätttre än just sin egna häst. Kram!

2011-07-13 @ 12:58:15
Postat av: Anonym

Fint inlägg! självklart får man säga att sin häst är bäst i världen för det kanske den är för dig!. Måste bara säga tack vad gulligt skrivet. Läste din komentar på inlägget på ponny sanning. Tusen tack :)

/ Mella.

2011-07-13 @ 16:08:08
URL: http://www.mirellathelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0