Min favoritlåt på prisutdelning?

Prisutdelning är för mig stort vilken nivå det än är på. Jag ryser så fort jag hör ordet. Jag kan knappt titta på prisutdelningar för jag får klump i halsen och är glad för deras skull. Jag sätter mig in i situationen så sjukt mycket. Jag gråter glädjetårar för dem. När jag själv är på prisutdelning fäller jag alltid en tår. Det är som en bekräftelse för mig att vi verkligen har klarat av någonting riktigt bra. Att få höra folkets jubel och framför allt höra en bra ärevarvslåt är för mig riktigt jäkla stort. När jag satt i globen och Roffe gick in och vann började jag lipa, jag var glad för hans skull och satt för mig själv och tänkte på hur jag skulle reagera om jag stod där i hans skor...

Här är mina topp 3 låtar som man kan höra på ett ärevarv.

1.

Tina Turner - Simply the best
( När jag bara lyssnar på denna låten så får jag rysningar över hela kroppen, i ansiktet och på ryggen med. Helt sjukligt bra låt. Passar speciellt bra in när man vinner. Simply the best better than all the rest. Finner inga ord, jag älskar den och som vanligt börjar jag lipa)

2.

Stand up for the champions

( Första meningen i den här låten är så betydelsefull. "I was buildt to be the best, number one and nothing less"  Hela låten är maffig och man blir glad av den)

3.

Europe - The final countdown

( Hur maffig är inte den här på ett ärevarv? Tårar i ögonen direkt. Passar bäst in på meetings)


Om ni nu ser mig på ärevarv någon gång, tro för gudsskull inte att jag är ledsen. Jag är bara otroligt lycklig!

Här är några ärevarv med mig och Padde. Älskar känslan och första gången var riktigt speciell!

Min första tävling med Padde!


Kommentarer
Postat av: Annie :)

Stand up for the champions va den låten jag fick höra på mitt första ärevarv, den betyder mycket för mig :')

2011-07-13 @ 14:02:44
Postat av: Tess

ärevarvs känslan är så underbar!

2011-07-13 @ 15:22:42
URL: http://egnaponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0