Minola and I

På torsdag ska vi som sagt göra något speciellt utifrån vår vardag. Vi har i flera år kunnat synas på tävlingsbanorna och nu är det dags att få göra det igen, som en liten comeback. Fast ändå inte på riktigt. I blomstermåla har dem en liten pay and jump tävling där man får välja höjd och höjden jag och Minola ska hoppa på är 70cm. Syftet med detta är bara för att ha kul med varandra och få några tävlingskänslor tillbaka. Att vara på banan med Minola är verkligen något som jag saknat otroligt mycket. Vi var ett sånt team och det är vi fortfarande. Vi har tävlat många gånger innan och den känslan vill jag bara hitta tillbaka till. Minola är min dröm på fyra ben och har det varit och kommer alltid att vara. Alltså resultatet skiter vi bara i, det spelar ingen som helst roll utan det är bara den där känslan vi vill hitta till, den vi en gång hade. Om jag längtar?! som fasiken! :)


fina fina fina Minola ♥



En 90cm hoppning för två år sedan. Första gången på prisutdelning och fytusan, känslan är inte att leka med!
Tänk att min prinsessa fixade en andra plats utav 38 stycken deltagare. Ryser i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Olivia

LYCKA TILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2011-07-11 @ 21:36:32
URL: http://ponnyjockey.blogg.se/
Postat av: linnéa <33

Lycka till :) <3

2011-07-11 @ 21:50:12
Postat av: Annie :)

Hoppas det kommer gå bra! kommer kanske förbi och slänger ett öga på dig ;)

2011-07-11 @ 23:50:16
Postat av: Lovisa

Lycka till!! :D Det går säkert jättebra!

2011-07-12 @ 11:37:24
Postat av: Annie

Först och främst lycka till :D det kommer gå kanon :)

Och sen va häftigt hon hoppar på videon :P hon stannar nästan till lite och tar hindrena lite stillastående :P vilken spänst! det är nog inte många som klarar det på höjden 90 :D kramar

2011-07-13 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0