Movietime!

FREDAGS: Har jag redan skrivit om. 4 fel och jag är så sjukt nöjd med det!




LÖRDAGS
: Här var han riktigt laddad redan på framhoppningen. Banan var bättre idag då den hade torkat upp en aning. Idag hoppade Padde riktigt spänstigt, herrejisses sån känsla har jag aldrig haft innan på honom, den var enooorm! Vi går in och hoppar 1:an, 2:an, 3:an, 4:an och sen tog det stopp. Vet ni vad som hände? Tro det eller ej men jag ramlar av! Så pinsamt smart. Min ridlärare var lika chockad som jag över detta då jag nästan aldrig ramlar av men här vet jag inte riktigt vad som hände. HAHA men jag bara skrattade och klappade Padde och gick ut från banan. Nu är det gjort! Synd bara att det skulle komma då, då han aldrig varit så fin innan någonsin! Men lika glad för det var jag. En som kände igen Padde kom fram och sa " Du rider honom verkligen bra och ni passar fint tillsammans, synd att ni inte tog er i mål men herregud vilken fin runda annars!" Blev så glad! och efter denna rundan så ville min ridläarare att jag startar LA på lilla gubben cup, kul att hon känner så! Men jag ska inte starta LA då, det får vänta, allt tar sin tid! :)



SÖNDAGS: Då var det dags för B-final för mig och Padde. Jag var riktigt koncentrerad och red verkligen hela rundan, varje sekund. Jag var så taggad på detta och hela natten hade jag legat och drömt om att få sätta en nolla i B-finalen. Jag går in med ett sjukt bra självförtroende (vart tusan kom det ifrån?) och ja hade ett jädra anamma i kroppen. Detta kände nog Padde och han bara var med på mina noter. Han var sjukt fräsh idag med och det var riktigt kul att sitta på hans rygg. Som ni hör på filmen så morrar jag lite på honom och det är för att jag är så inne i det jag gör, jag ville bara få över honom utan stopp. Han lyssnade verkligen sjukt bra på min röst och jag kände att det var en bra korrigering och faktiskt funkade det! Till sjuan låter jag arg som ett bi men det är jag verkligen inte, jag ville bara få över honom och jag var så koncentrerad att jag lät arg, haha men som sagt, det är jag verkligen inte! Vi går in och nollar grunden och detta är bland den bästa runda jag ever har ridit i hela mitt liv! I omhoppningen så fick vi två pet men jag satsade, jag tänkte allt eller inget lix? vad har jag att förlora? Men Padde blev lite lång på 11:an så han river bakbommen, kommer inte riktigt upp ur svängen och sen river han den andra oxern med och där syns det att han är lite seg i frambenen men jag är så sjukt nöjd! Finner inga ord, älskade älskade ponnyn! Ser ni förresten hur glad jag är när jag kommer imål?! :D

Kom på 17:e plats utav 52 startande!


Kommentarer
Postat av: donkan

sjukt duktiga e ni! <3

2011-07-05 @ 14:02:06
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Olivia <3

Vad duktiga ni är !! <3

Men haha, det säg jätteroligt ut när du trilla av :$

Kram <#

2011-07-05 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0