På fredag..

Nu är det snart dags för tävling igen med Padde. Tänka sig att det redan var två veckor sen jag var på Börjes cup? Tiden rinner iväg och jag hinner inte med haha. Men nu är det snart dags igen då efter lite uppehåll. Det är en lokal tävling och vi hoppar L:C och L:C. Jag tycker att det känns bra att gå ner en klass lite då och då. Speciellt nu efter en riktig kanonhelg som jag och Padde hade! Man kan inte bara ligga och nöta på samma nivå hela tiden och helst inte när man precis har kommit upp på en högre nivå. Vi ska försöka göra bra rundor och känna den där känslan som vi hade på Börjes fast i en snäppet lägre klass. För att helgen efter ska vi åka på ett till tredagars meeting och hoppa L:B rakt igenom. Så att gå ner en klass är nödvändigt känner jag! Hitta ett litet "go" på lokal nivå för att sedan ta med det till den regionala! Great :)


Längtar tills på fredag som tusan!

Vi är taggade!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Som jag säger till syrran, det är bara tio centimeter :p

2011-07-16 @ 20:34:56
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0