Stor fet hiss!

Till min otroliga lagkamrat Olivia som idag debuterade nationellt med sin ungponny High Fidelity! Resultaten var ju inte fy skam det heller! Ah, jag är riktigt stolt över dem två. Förutom detta är Olivia en otroligt härlig tjej som alltid får mig att må bra och ibland får mig att tänka om vilket är kanoners. När mitt självförtroende ligger på botten är det alltid hon som får upp det igen. Hon tror på mig och har alltid funnits vid min sida genom mina tävlingsår och hon är en av de som har bidragit till att jag står här idag som den ryttare jag är. Det är såna som hon som gör livet värt att leva! Är så glad att det är just hon som får mig att glänsa!

Hon är awesome som hon själv skulle kalla det! Hon är defintivt dagens stooora hiss av mig! 5/5 toasters!

Kika in hennes och Rebeckas grymma blogg -----> http://hoppskruttarna.webblogg.se



Här mina kära läsare har vi en helt amazing tjej som alltid finns när det blåser tungt!
Kärlek till dig min vackra vän ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

2011-07-16 @ 22:31:20
URL: http://hoppskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Jag failade lite där med det första försöket tilla tt kommentera!



MEEEN, taack elin!

du är så fruktansvärt fetinggo!<3

2011-07-16 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0