Svar



tror folk kan förknippa med ditt åsiktinlägget om att man inte fick säga att sin häst var bäst i världen, och när du gör det blir det lite halvt dubbelmoral fast jag såklart förstår att du gör det för dina hästar är jättefina båda två och du är en jättesöt tjej som rider jätttebra! men det blir lite dubbla signaler, det kan vara en väldigt tunn tråd emellan vad som är skryt och kärlek till sin häst, för såklart finns det ju ingen bätttre än just sin egna häst. Kram!



Svar: Jag förstår vad du menar men dubbelmoral är det dock inte. Det jag menade i mitt åsiktsinlägg var att man inte ska trycka ner andras hästar för att få sin egna häst att se bättre ut genom att tex skriva " Min häst är världens bästa häst och ingen kan vara bättre" Det gillar jag inte, absolut inte. Det jag skrev igår var ju att jag personligen tycker att mina hästar är bäst för mig. Förstår du skillnaden? Som du säger skryt och kärlek är inte samma sak, det är helt upp till skribenten hur den förmedlar orden på rätt sätt. Jag hoppas ni inte tog det som skryt utan som kärlek. Jag har en stor relation till både Padde och Minola och den skriver jag mer än gärna. Det är ju en annan sak om jag skulle börja blanda in resultat i det hela? tex " Idag var jag på tävling och vann en klass, så jävla bra jag och Padde är det finns ingen som är så bra som oss. Vi vann ju och det bevisar bara hur bäst vi är" DET är skryt för mig. Men att skriva att Padde och Minola betyder för mig är inte skryt. Hoppas det blev lite klarare hur jag tänker! :) Tack förresten för dina fina ord! Härligt att någon vågar stå på sig som dig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0