Världens absolut bästa Paddington!

Efter att jag hade tagit en flygtur med Minola så var det dags för min prins att jobbas igenom. Till en början kändes han som om han vore halvsidesförlamad i höger då han bara hängde och jag fick verkligen arbeta för att få bort det. Men med lite serpentinbågar och sidvärtsrörelser så lossnade han och var riktigt jäkla fin om jag säger så. Han gick avslappnat och trevligt i form. Han har ju alltid haft svårt för att bibehålla formen när man ska sakta av då han är så pass känslig. Men idag satt avsaktningarna! Blev riktigt förvånad faktiskt men som sagt så är han min lilla överraskningskille! ;)Och idag är jag inte bara stolt över honom för jag är faktiskt stolt över mig själv idag. Jag red verkligen så som jag ska göra och då blir det såhär bra! Jobbade med längningar och att kunna reglera tempot samtidigt som att han behöll formen. Riktigt trevlig kille det där!

Här kommer ett litet klipp ifrån dagen! :)


Love

Kommentarer
Postat av: Karro

Jättefin, vilket härligt steg han fick :D Kollade på en video på er som var filmad för ett tag sedan och det är jättestor skillnad!

2011-07-19 @ 11:04:32
URL: http://karrol.blogg.se/
Postat av: donkan

GUD :O shit, så fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-19 @ 13:51:54
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0