Andra gången...

Igår var jag lite deppig och så då vi åkte upp med Minola till Hampus för att betäcka henne. Minola ville verkligen inte alls och tryckte svansen intill kroppen. Hon blev riktigt spänd när han började brumma och hoppa på henne så det var därför.. så det blev ingenting och det tyckte jag var riktigt tråkigt!

Men vi gav inte upp utan åkte upp idag igen med henne. Denna gången sprang hon in i transporten och nrä vi lastade ur så började hon att brunsta så fort hon såg Hampus. Så vi gick ner i hagen och jag höll i Minola sen kom Hampus. Idag stod hon stilla som ett ljus och bara tyckte livet var underbart, haha! :) Så på torsdag ska vi dit igen så snart hoppas jag av hela mitt hjärta att Minola blir på smällen! Kan knappt bärga mig, hihi!


Minola när hon är precis nyfödd! :D

Kommentarer
Postat av: linnéa <33

vad kul att det gick nu,,vf rider inte du minola längre??.

2011-06-09 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0