Blogga, ja/nej?

Just nu finner jag ingen mening med att blogga eller rättare sagt... jag vet inte vad jag ska blogga om. Och ni vill inte heller dela med er om vad ni vill läsa om och det tycker jag är riktigt tråkigt. Känner mig så omotiverad att blogga nu när ni kommenterar uruselt bokstavligt talat. Innerst inne vill jag fortsätta på denna blogg och skriva men just nu känns det verkligen tråkigt. Jag blir inte motiverad att fortsätta alls när jag loggar in för ni engagerar er inte. Jag ligger runt 100 unika per dag men endast är det 2 som engagerar sig i min blogg och i det jag skriver. Ni har även missat min "bloggsvarsruta". Jag jobbade hårt för att få den, det gjorde jag verkligen och nu när jag har den så ignorerar ni den.

Jag känner såhär att varför ska jag lägga minst 3 timmar om dagen på bloggen om inte ni ens kan ta er 2-4 minuter att kommentera den? It´s all about teamwork. Jag bloggar själv och därför har jag ingen att bolla ideér med eller diskutera och när jag väl lägger in åsiktsinlägg så kommenterar ni inte.

Vi gör såhär att när jag har fått minst 10 kommentarer på detta inlägg så kommer jag tillbaka.

Så får jag se om ni vill att jag bloggar eller inte....


Hejdå så länge och en sista hälsning:
Snälla, jag vet att ni är grymma läsare. Snälla gör så att jag kommer tillbaka motiverad till att blogga för detta är min hobby och jag tycker så mycket om att uppdatera i bloggen egentligen...

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej Elin... Sluta inte blogga. För vet du?

Det första jag gör varje morgon är att kolla din blogg. Den är bäst och du och padde är så fina tillsammans. jag är en trogen läsare och jag bara älskar din blogg. snälla sluta inte för då ha rjag inget att läsa.... hoppas att du kommer tillbaka! :(:(

2011-06-12 @ 12:30:20
Postat av: Alice

Snälla fortsätt blogga elin !<3

2011-06-12 @ 12:33:34
Postat av: Mikaela

Men neeeeej läser din blogg flera ggr per dag, tycker den e så bra :)

2011-06-12 @ 12:36:10
Postat av: Michelle

Sluta inte blogga Elin!!



Haha satt hela kvällen igår och väntade på resultaten ifrån tävlingen:) hehe



Kramkram<333

2011-06-12 @ 12:40:13
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Klart att du inte ska sluta att blogga :) Jag kollar in på din blogg flera gånger per dag, och det gjorde jag även på din förra blogg! Din blogg är bra, riktigt bra, och Du, Padde och Minola är så fina ihop. Jag tror att många är intresserade av att följa dig och Padde i eran utveckling, och vem vill inte veta hur det kommer bli med Minolas föl? Jag hoppas på att du fortsätter att blogga men det är ju såklart ditt val!

2011-06-12 @ 12:51:38
Postat av: Amanda

sluta inte!

2011-06-12 @ 13:32:45
Postat av: Anonym

Fortsätt!!

2011-06-12 @ 14:48:05
Postat av: Sara

Elin, du får inte sluta!

2011-06-12 @ 15:08:40
Postat av: Nea

Sluta inte!

Hittade precis in hit via Blogresponse^^

Jag har inte hunnit kika runt så mycket, ska göra det nu.

2011-06-12 @ 15:34:42
URL: http://palomitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej sluta inte !!!

2011-06-12 @ 19:13:48
Postat av: Malin

Nej sluta inte!

2011-06-12 @ 19:44:30
Postat av: nelli

Du får inte sluta!! Läser din blogg varge dag jue!! KOM TILLBAKA!!!

2011-06-12 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0