Elin goes mad...:@

Nu måste jag sätta ner foten för nu blir jag rent utav förbannad på vissa människor! Det är några som har kommit fram till mig och sagt att några snackar skit om mig och Padde. Jag vet inte vilka personerna är men jag blir bara så jävla förbannad på detta. Det har varit ett hett samtalsämne om att Paddington är lättriden och jag bara sitter och åker runt för egentligen är jag inte duktig? detta klassar jag som bullshit! men egentligen.. vilken tur att ni kan min häst bäst och rider han så perfekt själva! Och nej jag sitter verkligen inte och rider runt på honom. Paddington är en riktigt svår ponny att rida! Jag skämtar inte utan så är det och det vet jag bäst själv. Ni som står och tittar på kan inte överhuvudtaget INTE bedöma hur Paddington är att rida. Men det är lite smickrande att det ser så lätt ut då!

Jag har bokstavligt talat slitit HÄCKEN AV MIG hela hösten för att få fram dem vi är idag, det teamet vi är idag. Bara för att Paddington går superbra nu så leker jag inte runt honom för det? Jag har som sagt jobbar och slitit som en riktig jäkla tok. Hur har ni ens mage att uttala er så? Varför skulle inte jag förtjäna att ha en så fin häst för?
Om jag ska vara riktigt jäkla ärlig så är jag den som mest förtjänar detta! Jag har kämpat och slitit i snart 5 år sammanlagt för att få fram ett litet ynka resultat. Jag har aldrig gett mig och nu får jag bara skit för det?

Jag brukar bara kunna skaka av mig såna här negativa kommentarer men nu blev jag riktigt jäkla sur för vad ger er rätt att säga något sådant? Även jag har en gräns och den är överskriden just nu. Hur orkar människor hålla på hela tiden? Var inte så jävla avundsjuka på andra. Snälla lägg ner detta om att Padde är lättriden för det är han verkligen inte! Jag gör det bästa jag kan hela tiden för att hjälpa Padde på bästa möjliga sätt. Tänk om alla bara kunde vara nöjda med de som man har. Klanka inte ner på andra för att det kanske inte funkar med din häst!

Paddington är ju så lättriden alltså. Han har inte paniksålts några gånger innan mig. Och han har dessutom inte blivit riden på pessoabett för att han är fruktansvärt stark. Man behöver inte alls rida med ben på honom, man kan sitta och slappa medan man rider. Jag behöver inte ens ha några tyglar för han svänger ju själv och så. Egentligen behöver jag inte ens rida? (Om ni inte fattar detta så var jag riktigt jäkla ironisk)

Om ni nu tycker att det är så kul att klanka ner på oss två så är det ju bara att slösa er tid på det om det nu är så jäkla kul. VI är starkare än någonsin och tar INGEN skit! För det är bara jag som vet hur det egentligen ligger till.

INGENTING KOMMER GRATIS!

Jag vet att vi är värda detta. All framgång vi kan få tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Ida

Man ska aldrig ta åt sig av skitsnack, det är bara avundsjuka personer som ens pratar om någon annan. Visst man kommer aldrig undan skitsnack men man får lära sig att bara strunta i det och inte låta det tynga ner en. Ibland kan man få för sig att det stämmer det folk säger om en men och? Man tränar ju för att bli bättre!

2011-06-08 @ 16:45:07
URL: http://happykingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0