Falskt alarm + sommarplaner

Fick ett sms nyss ifrån Anna-Lena (min ridlärare) där det stod att hoppträningen var inställd idag för att de förbaskade nya bommarna inte har kommit och vi vill ju hoppa på dem. Tycker att det är dålig stil då Anna-Lena skrev att hon senast skulle ha dem den 10:e Juni och de har inte ens kommit än.. Så på lördag blir hoppträningen istället så bild och film kommer då. Om ni kommenterar duktigt det vill säga! ;D


Jag som hatar att planera om saker. Vad ska jag och Paddis hitta på idag då? Det är den stora frågan..
den som lever kommer att märka.

Annars önskar jag er ett trevligt sommarlov allihop! (antar att alla har slutat nu) :D

Jag ska hitta på så mycket i sommar att jag knappt har en dag "ledigt". I morgon är min skolavslutning dock varar inte mitt lov så länge då jag börjar att jobba på måndag. Den 10:e Juli får jag sommarlov på riktigt alltså. Den 1,2,3 Juli ska jag iväg till Börjes cup och jag längtar jättemycket! Sen kommer Fredrika till mig den 22:a Juli (tiden får gå fort som bara den för nu saknar jag min lilla blondie mer än allt annat!!) Den 24:e tar vi en roadtrip till Göteborg för att gå på Liseberg. Den 29-31 Juli är vi iväg på "Lilla gubben cup" och campar och tävlar. Sen den 2:a Augusti så åker vi till Gotland! Sen är typ sommarlovet slut, haha ;)


Vad ska ni hitta på i sommar då?! (är nyfiken ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0