Färdig och ready to go!

Det är verkligen skönt att tävlingen inte börjar förns vid 3 idag för då slipper man stressa :) Skillnad att åka vid 12 än att åka vid 5 på morgonen haha. Men nu är allt nästan färdigt. Padde är knoppad och duschad och jag har bara lite kvar att packa. Ska försöka att inte glömma bettet denna gången, haha! Jag är inte så nervös nu men lär ju bli när jag väl är där och har gått banan och så.. men men de problemet hoppas jag att Olivia kan hjälpa mig med, det är hon duktig på :)

Funderar på att ta med datorn och uppdatera er på plats men jag tror dock att jag inte hinner med det mellan klasserna men vi får se helt enkelt. Kommer det upp inlägg så gör det! :)


Bild ifrån i vintras, så ni inte tror att han ska ha alla de täckerna på sig i denna hetta! haha

Kommentarer
Postat av: Olivia

VArför hade han inte täckena på sig elin?

Jag tror att han frös när han åkte transporten :O



Haha, eller? Jag tycker att du kan vara stolt över dina rundor idag. även om inte andra gick som du ville så är det fortfarande en erfarenhet som alla måste ha med sig för att blir bättre!

Nästa gång tar ni dem! :)



Kram& Sov gott nu Elin!



( skrivet 01:38, ca 40 minuter efter att vi kom hem från tävlingen )

2011-06-05 @ 01:41:35
URL: http://hoppskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0