För att vara lite gnällig

Efter denna dag kan jag konstatera att jag hatar friluftsdagar. Ute och vandrat 12 km typ bland allt blött gräs i tygskor. Men ibland är det ju skönt för fötterna att simma, haha skämt och sido. Jag skulle som Malin min klasskompis säga att jag hellre sitter och gör 3 nationellaprov i MATTE än att ha denna dagen. Jag är så fruktansvärt trött just nu så att jag nästan börjar att lipa. Go träningsvärk kommer jag med att ha efter all bergsklättring. Bättre blir det ju inte när jag ska rida sen när jag kommer hem men det måste göras ändå. Ska bara hem och lägga mig framför Tv:n först och sova lite jag har ork till Padde sedan då han tar min energi men jag får ju energi genom att bara titta på min överfina ponny. Saknar att rida honom mycket! Igår red Johanna Padde och jag gjorde ingenting på hela dagen, det behövde jag verkligen kände jag och Johanna var snabb med att säga att hon kunde rida Padde. Han är så mysig den lilla killen.

Idag blir det nog en uteritt då jag är alldeles för trött för att ens rida med benen idag så idag får han sträcka ut och springa lite som han vill utan krav! Det är viktigt att man kan göra sånt här med sin ponny också enligt mig, bara ha lite busigt ihop är viktigt för tilliten.

Det var nog allt ifrån mig just nu, ingen rolig läsning kanske men såhär har min dag sett ut och jag hoppas att jag inte behöver göra en repris på den. Tack för mig! / en trött och sliten Elin


Så trött är jag nu ungefär...


förresten måste bara säga! KUL att ni kommenterar så mycket som ni gör nu - det peppar mig riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Estrid

Sv; Ja de kommer vi nog jag är där varje dag!;)) Vilka klasser ska du hoppa?:)

2011-06-14 @ 18:51:05
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Estrid

Sv; Sammahär! Har du D-C elelr B ponny?:)

2011-06-14 @ 19:23:59
URL: http://ejls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0