Första ridpasset för dagen

Nu har jag precis kommit in ifrån det första ridpasset för dagen på Paddington. Vi red dressyr på banan och dessutom red vi igenom ett dressyrprogram. Vi red igenom L:B 1 och det kändes himla bra för att vara första gången. Red fram honom i alla gångarter och han gick verkligen fint. Sen gav vi oss på programmet och det gick väl bra för att vara första gången! Hans galopp var magisk att sitta i idag, så maffig och rund. Men övergångarna är något vi måste jobba på för att när jag ber honom att sakta av så kör han upp huvudet. Men det är sånt man ska jobba vidare på annars gick det faktiskt väldigt bra! Ska bli så kul att få åka ut och tävla någon dressyrtävling till hösten! :)

Och anledningen till att jag skriver "första ridpasset idag" är för att nu när jag är ledig så rider jag en gång på morgonen och en gång på kvällen, alltså två ridpass. Ett lite mer krävande och ett lite lättare. Så senare ikväll ska jag rida igen, då ska vi rida ut en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Vill se fler bilder om du har !!!! <3

2011-06-27 @ 18:54:59
Postat av: Olivia <3

FLER BILDER !! :'D <3

2011-06-27 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0