Gästbloggare nummer 2

Heej alla läsare!
Och tack Elin för att jag får gästblogga här :)
Här är en liten presentation av mig:
Jag heter Lovisa, även kallad Lollo, och är 13 år, ska fylla 14. Jag har en kisse som heter Tusse och jag har ridit i ungefär 7 år varav ca 5 år som lektionsryttare på Bätteropp! Min första häst fick jag i maj 2009 och det var lektionsponnyn Nelly, som nog många Bätteroppare känner igen, då hon bodde där förut.

Hon var ett svenskt ridponnysto född 1996 och en ibland halvgalen och smått svårriden ponny. Med Nellan, som hon kallades, lärde jag mig väldigt mycket och gick från osäker ridskoleryttare som ramlade av minst en gång i månaden, till att tävla lokal LC sommaren 2010! Nelly såldes nu i maj 2011 och är numera blekingebo ;) Nu har jag jag min finfina D-ponny Emilio sedan februari i år och han är en 7-årig korsning mellan Newforest och Welsh. Han var endast tävlad clear round innan och jag har inte hunnit tävla så mycket med honom, men en vinst i en 70cm tidshoppning och en felfri runda i 80 har vi klarat av, visst en klubbtävling-men endå!
Nu är vårat mål att sätta felfria rundor i LD lokalt, som vi hoppas på att göra nu på söndag!
Tack så jättemycket Elin för att jag fick gästblogga hos dig här på en av de bästa bloggarna som jag läser i alla fall! Jag kollar in här fleeera gånger om dagen och det är nästan alltid uppdaterat med nya roliga inlägg! Ett plus är att hon är så sjukt duktig med sina hästar-Elin och Padde har utvecklats enormt mycket. All creed till Elin Linnéa Ljunggren!
Kram från Lovisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0