Gästbloggning nummer 3

Hej alla bloggläsare !! :)

Jag har fått lov att gästblogga på Elins fantastiska blogg, och det tänker jag göra :D
Jag heter Olivia, är 12 och har 1 egen häst ( 2 fram tills igår ) och älskar ponnygalopp !!
Jag har ridit ungefär hela mitt liv ( sen jag var 2 ) så då 10 år :P

Jag fick "reda" på Elins blogg genom en annans kompis blogg, och jag ångrar inte det !!
Elin är en fantastisk tjej, som betyder så jäkla mycket för mig !! Ni kan inte hitta en finare eller snällare tjej, jag lovar !! Hon är helt obeskrivlig, jag får tårar i ögonen bara jag tänker på henne, hon har hjälpt mig så otroligt mycket, ja, mer än någon annan !!  Hon är en fantastisk person, som man helt enkelt måste älska !! Hon är 5 år äldre än mig, men jag älskar henne enormt !! Hon har gjort stora förändringar i mitt liv, bara på några dagar !! Hon har alltid funnits där för mig !! I alla lägen, närsomhelst, alltid !! Utan henne skulle jag inte klara mig just nu !! Jag skulle skära mig, gråta floder, ja, helt enkelt hamna i depression och må något så otroligt dåligt. Men Elin, hon har visat mig att man faktiskt kan kämpa när det är som svårast, och ja, hon har visat alla det !! Jobbet hon har gjort med Padde, det är otroligt !! Anledningen till att jag skriver detta, är att jag vill att ni ska förstå vilken fantastisk person hon är, och hur mycket hon betyder för mig !! Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra, men hon är anledningen till att jag kommer stanna kvar här på jorden, så länge jag har henne vid min sida !! Hon är världens bästa ! <3

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, Elin är bäst, och jag tycker verkligen ni kan kommentera mer !! Hon lägger ner timmar på bloggen, och ni kommenterar knappt ? Elin kommer ju antagligen lägga ner bloggen, och jag antar att jag inte är den ända som tycker att det är en av sveriges bästa bloggar...? Mitt inlägg är riktigt tråkigt, men ja, ni får komentera, för Elins skull !! :) Hon är fantastisk, jag har sagt det, och jag säger det igen, det finns inga ord som kan beskriva henne, eller vad hon har gjort för mig !! Love, love, love Elin, jag älskar dig ! <3

Kram Olivia :)




Så himla söt unge!

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Vartenda ord, mening, bokstav, e sant ! <3

2011-06-27 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0