God morgon!

Idag kom mamma in och väckte mig bara för att visa mig vilka datum börjes cup är i sommar, skulle vilja slå henne en stund för jag är så trött! Men jag älskar min mamma ändå för att hon alltid ställer upp, love! <3 Sen var det ju bra att jag inte sover bort denna fina dag som det verkar bli!

Idag ska jag skritta Paddington en ganska lång vända tänkte jag så att han får sträcka ut. Han var jätteduktig igår i transporten och stod alldeles stilla. Vi stannade på Mac Donalds på vägen hem från växjö och då beställde jag även minimorötter till min lilla älskling. Han hade trots allt skött sig väldigt fint under tävlingen med!

Sen idag blir det att steka lite till i solen. Man måste ju leva upp till sitt stjärntecken (kräftan) haha eller? ;)

Just det! När Ida och jag skulle släppa Padde och Minola i en hage med mycket gräs i så ser jag min lilla katt komma. Hon la sig framför mig och började rulla runt, detta brukar inte hon göra men antar att hon ville vara med på kort ^^ och hon fastnade väldigt bra och jag tänkte bjuda på lite bilder på min sötis till katt :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du nt skriva resultaten från tävlingen? :) /donkan

2011-06-05 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0