Guten nacht

Efter en härlig sommardag idag så väntar en dejt med min kudde. Härligt väder vi har fått i Sverige måste jag medge! Känns redan som att vi har sommarlov men vi har ynka 5 dagar kvar i skolan och då ska "bara" en redovisning göras, en inlämning ska skickas in och ett prov ska göras, härligt att kunna se ett slut på denna termin! :D Första året har verkligen gått fort måste jag säga...

Nu ska jag som sagt sova så ha det bra fina ni och godnatt! <3

Sen får ni MER ÄN GÄRNA hjälpa mig i morgon med att kommentera vad ni vill att jag ska skriva om. Blir så mycket lättare att komma igång då och jag lovar att uppfylla ALLAS önskemål så du som kommenterar är SÄKER på att just ditt önskemål kommer med!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fortfarande det med videoinlägget i stallet o så :) /donkan

2011-06-08 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0