Hett tips!


(Dock är detta ett flugspray men hittade ingen bild på det rätta sprayet men flaskan ser likadan ut)

Som jag nämnde så köpte jag ett pälsglans eller ja man,svans och pälsglans i Kalmar igår. Jag stod länge och velade på detta spray då det kostade hela 180 kronor och egentligen brukar jag inte köpa något sådant till så "dyrt" pris men mamma var på mig och det blev till sist att jag köpte detta. När jag idag skulle testa det på Paddes svans för att den var riktigt tovig så insåg jag hur bra detta var! Jag sprayade tre sprut på olika delar av svansen och lät det torka och sedan borstade jag den med en rotborste och gud vad fin den blev alltså! Verkligen värt pengarna vill jag lova! Jag köpte mitt på City gross men det finns säkert lite överallt i hästbutikerna! Så ett hett tips i sommar är detta spray! Får fem tummar upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0