Hoppning på schemat!

Ja som rubriken lyder så har jag och Padde hoppat idag. Vi övade mest på att hitta en känsla tillsammans och skapa rytm och balans och detta lyckades vi väldigt väldigt bra med och just nu är det en överlycklig Elin som sitter och skriver. Allt känns så bra inför Börjes Cup nu och det ska bli så galet kul bara! Padde hoppade spänstigt och med ett bra flyt. Detta hoppas jag håller i sig!

Här är lite bilder från idag! Ni får mer än gärna kommentera dem :)

( de är lite suddiga men min syster har inte lärt sig min kamera så bra än )




Lite bilder från när vi red fram, hoppbilderna blev tyvärr inte så bra men filmer kommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina :D

2011-06-29 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0