Igår och Idag

Ridpasset idag gick bra det med. Till en början var han riktigt lugn och avslappnad och gick stadigt och fint i form. Gick fram bra till bettet och trampade under sig. I traven gjorde jag lite sidvärtsövningar och dem satt som en smäck idag! Är riktigt stolt över dem och min ponny. Men sen kommer den där förbenade vänstergaloppen. Får inget riktigt flyt och jag vet verkligen inte vad det är som är fel. Men innan var hans starka sida vänstersidan men nu har det gått över till högersidan? Och att de byter sida har jag bara hört ska vara bra? Så jag antar att det går bra tillslut iaf. Joggade av honom på en åttvolt och skrittade därefter av. Nöjd med detta passet trots allt! :)

Igår red en vän till mig Paddington och jag red på Minola samtidigt. Hon är en av de få som jag vill sätta upp på honom men det går bra! Nyttigt för mig att se Padde med någon annan med :)

Fick inga nya bilder heller från idag då det var så sent men jag ska be min fina vän Amandha om hon vill komma och ta kort någon dag på oss och filma lite grann med så ska ni få se hur fin han verkligen har blivit!


Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Kan inte du ta lite bilder ? :D <3

2011-06-28 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0