Inför tingsryd och Börjes cup

Nu är det nära för mitt allra första meeting i livet. Nästa helg smäller det och jag är sjukt pepp på detta faktiskt! Det spritter glädje i mig varje gång som jag tänker på hur awesome allt kommer att vara. Padde ska vara uppstallad på travet och ha det mysigt där ute. Jag ska sova i tält med min mamma och systrar. bredvid oss så ska Sofie, Mikka och Olivia sova och jag lovar att vi kommer ha så kul ihop. Massor av skratt och badturer. Jag var ju där förra året men dock tävlade jag inte då för då var Paddington halt, remember? Men nu ni! Nu är det vår tur att slå igenom riktigt ordentligt tycker jag. Padde har varit här två år innan med Ronja tror jag iaf? Så han känner nog igen sig tror och hoppas jag. Att campa är det bästa jag vet och att få ha med sig den jag älskar allra mest betyder något enormt mycket. Tänk när jag ska till vimmerby och tävla tredagars där? Då har jag min allra bästa vän Fredrika med mig + Padde och massvis med bra folk. men det är en annan femma och det kommer jag att skriva om senare när det är aktuellt.

Jag har hur mycket som helst att tänka på inför detta. Jag ska skura hela transporten, lägga upp mat för alla dagar och fixa iordning Paddington. Nästa vecka ska jag och mamma in till kalmar för att köpa ett tält och massa andra småsaker som behövs och som kommer att gå åt. Jag har valt ut 3 olika tävlingsset som jag ska ha med mig, 2 av dem vet ni nog redan men det 3:e är något jag aldrig haft innan men det är sjukt snyggt! Sen ska allt läder putsas och fixas. Nästa vecka fyller jag även år och då ska jag köpa nya ridstövlar! Längtar så mycket tils dess, kommer vara så snyggt!

Nu undrar ni säkert vad som kommer hända med bloggen de tre dagarna som jag är borta. Det är såhär att internet följer med och likaså min dator, kamera och videokamera. Så om kvällarna när allt är färdigt så kommer jag att lägga in resultat och bilder så ni får alltså följa med mig dit om man säger! Hoppas detta är något som ni kommer att tycka om, jag själv tycker att det ska bli mysigt att blogga medan jag är iväg.

Jag är en målmedveten tjej och har alltid varit. Jag sätter upp mål för varje ridpass och så. Därför har jag naturligtvis mål med denna cupen och det är att komma runt alla banor och kanske sätta en nolla! Det hade varit bäst av allt faktiskt! Men vi får se hur Padde känns och hur väl jag rider. Jag ska iaf göra mitt bästa och så hoppas jag på att det går hela vägen. Men det viktigaste av allt är att vi ska ha kul ihop! :D

Nu kööööööööööööör vi Paddington! :D

Kommentarer
Postat av: Oliiiviaaa <3

Lycka tiiilll !!!! <3

2011-06-25 @ 09:46:18
Postat av: Anonym

lycka till !!!!!!! / donkan ;D

2011-06-25 @ 10:50:54
Postat av: Mollie

Du kommer inte bli besviken på det!

Kolla min blogg! :)

2011-06-30 @ 10:44:14
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0