Kalmar och lite shopping!

Mamma är nog kanske tankeläsare på något sätt. Jag skrev ju igår att jag ville in till kalmar och småhandla lite saker. Idag när jag kom hem från skolan så skulle mamma iväg till både kalmar och öland för att lämna lite saker men då följde jag med! Hööks var tyvärr stängt men vad gjorde det när city gross var öppet?

Jag inhandlade:
* Man, svans och pälsglans
* Glansshampo
* Svampar
* En mikrofiberhandduk (torkar upp väldigt bra!)
* Lädertvål + fodral

Jag tror jag fick med allt iallafall. Ni kan få bild på det senare (när jag har hittat kameran, hehe)


OCH VET NI!?!
JAG HAR HITTAT ETT PAR STÖVLAR JAG SKA KÖPA!
Det brukar inte finnas i en bra storlek till mig för antingen är vaden för liten och skon sitter bra eller så är det tvärtom. Eller så går inte hälen och bla bla bla. MEN NU! Äntligen hittade jag mina stövlar. Gick länge och väl med dem i affären ^^

Tyvärr finns det ingen bra bild på dem men de heter : Mountain horse raymond high rider! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0