Min hälsa..

Dålig uppdatering på bloggen , jotack! Jag har faktiskt en anledning till detta så ni inte tror att jag bara skiter i att blogga för det är bland det roligaste jag vet. Men just nu mår jag väldigt dåligt fysiskt. Cyklade hem till mormor efter jobbet och somnade direkt i soffan och låg där 1-2 timmar och sov. När jag vaknade mådde jag riktigt illa alltså ´och kunde knappt röra mig. Jobbet tar hårt på mig just nu och när jag kommer hem så måste min extremt lilla energi gå till mina ponnys så därför blir tyvärr bloggen lidande. Men just nu känner jag att min hälsa går före bloggen faktiskt och jag hoppas innerligt att mina kära bloggläsare förstår detta på ett bra sätt. Jag kommer att uppdatera när jag känner att jag mår bra igen och kan skriva något vettigt...

Minola och Padde fick vila idag alltså.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Kram på er allihop ♥

Kan köra en fråga så ni har något att göra medan jag är borta!
Vad vill ni se mer utav här i bloggen? Vad gör jag bra respektive dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0