Mycket att stå i!

Idag har jag varit duktig och tänkte fortsätta vara det hela kvällen. På morgonen fyllde jag på vatten i båda hagarna. Jag släppte även ut Padde och Minola till en annan hage med mycket gräs dock bara 3 timmar. Sen duschade jag Minola för att få bort allt damm som hon hade i pälsen. Hon blev jättefin och hon glittrar så fint i hagen nu! Lät henne självtorka i solen och det tog ca 40 minuter för att få henne helt torr. Solen steker riktigt mycket nu alltså och det är så himla härligt tycker jag! Hoppas dock inte att det blir fullt lika varmt i morgon när jag ska tävla.

Ikväll kommer Michelle hit och vi ska ta kort och rida. Sen är det ju allt som ska packas, tvättas och putsas kvar + att duscha Paddington. Han vart lite sur när Minola fick duscha och inte han, haha! Han stod vid grinden och gnäggade och hade sig men men snart är det hans tur!

Här har ni lite bilder från idag när jag duschade Minola! :)


Hej jag heter Minola och jag är blöt, nu vet ni! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

om du var rvungen att sälja en häst i stallet vilken skulle det vara då? :)

2011-06-03 @ 22:39:21
Postat av: nelli

hoppar du alldrig med minola längre? och i så fall kan du väll ta lite kort?:)) hur högt tror du hon kan hoppa??:D

2011-06-03 @ 22:40:53
Postat av: F.R.U.K.O.R.T

Hejsan!

Jag har kört igång en DAGENS BLOGG skulle bli super glad om du ville vara med, kram kram :)

2011-06-03 @ 22:53:58
URL: http://frukort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0