Oboy vilket vackert väder!

Jag älskar verkligen sommaren och alla underbara sommardagar. Idag är det dock lite molnigt och så men värmen sitter kvar! L O V E L Y

Idag ska jag i allafall träna för Johanna vilket alltid uppskattas. Ska se om min syster kan ta lite kort från idag för jag tycker att nya bilder vore awesome. Och det hoppas jag att ni med tycker? Eller har jag helt fel?

Minola ska vila idag och Johanna rider Dave så idag blir det "bara" Padde men det klagar jag verkligen inte på! min älsklingskille <3


Kommentarer
Postat av: Annie :)

Tjoho :) Jag undrar bara när filmen från den förra tävlingen kommer ut eller om du inte lägger ut den :) Väntar spänt kram! :)

2011-06-08 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0