PIPPA

Hej bitches.. Trötta Pippa gör ett nattinlägg hos underbara och fantastiska Elin! Hon har läst min blogg väldigt länge och är en fin läsare och härlig tjej! Så jag tänkte ge henne lite fler läsare genom att använda mitt namn i hennes blogg, lite sådär "sjärnstatus". Hon skriver mycket om hästar och jag är livrädd för hästar, även om det är väldigt vackra djur! Jag gick faktiskt i ridskola som liten, men hoppade av så fort läraren sa "nästa gång ska vi börja hoppa" där gick gränsen, jag hoppa med en stor köttig häst över ett hopp? NEVER! Haha. Jag är faktiskt höjrädd kanske därför?

Om ni har lust så tycker jag ni ska besöka den ärligaste bloggen av dem alla. Jag driver en ärlig och skön blogg, med en gnutta ironi & kärlekskrydda! Jag är 23 år och bor tillsammans med min underbara sambo i Malmö.
Att ha ettiketten "Malmös största blogg" är fan rätt härligt!!! Mina små ord till er blir: Skit i andra och fokusera på vad NI ÄR och HUR BRA NI ÄR!!! Avund är en form av smicker. Hoppas vi ses i min blogg! Godnatt puss och kram vi syns på stan!! Pippzor!!

http://pippawikman.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0