Snabbt!

Måste bara inleda med att det är verkligen så fantastiskt kul att komma tillbaka till bloggen när ni har varit så engagerade och kommenterat massor! Creed till er!

Nu har jag kommit hem från tävlingen. Sitter fortfarande med tävlingskläderna på. Borde byta dem då de är lika blöta som en sjö med vatten i, de är alltså dränkta. Tävlingen har gått bra, berättar mer senare och lägger upp video! Hoppträningen var lite si och så men den kommer jag också att berätta om. Sen blir det en till Hot or Not bild.

I morgon börjar jag att jobba så därför blir det inte så jättemycket inlägg tyvärr. Men jag ska försöka med några tidsinställd så ni har något att läsa när jag är borta!


Vi hörs om en stund. Ska bara byta om och hinna landa, äta och lägga in filmer!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-19 @ 16:49:41
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

va kul! ;D / donkan :)

2011-06-19 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0