Snyggt som tusan!!

Nu mina kära läsare måste jag bara tipsa om ett skitsnyggt schabrak! Vet att många redan har den gamla modellen men vet ni att den nya modellen är grymt mycket snyggare (enligt mitt tycke). Jag pratar såklart om märket scapa! När jag var inne på cheval i Kalmar så tittade jag på den nyare modellen och det var jättefint verkligen! Dock hade de bara hemma i rött men det går att förbeställa alla färgerna på Chevals hemsida! Tycker att det är grymt snyggt på sommaren och det passar alla färger och typer av hästar/ponnys! Jag ska själv köpa ett turkost som ni redan vet till Padde! Jag tycker att ni borde köpa ett ni med! Bra pris dessutom, det kostar 599:- på Cheval Ridsport. HÄR kan ni förbeställa schabraket!
'

Om ni köper något denna månaden och om ni utgår ifrån min blogg alltså klickar på cheval länken på min blogg så vinner jag en sponsring där ifrån och det vore väl hur kul som helst?! . Allt i hela butiken räknas. Skulle vara helt amazing faktiskt att få vinna en sån här sak. Och ni får grymt fina saker därifrån också till mycket bra kvalité och bra pris!

Kan även tipsa om andra bra produkter därifrån när jag ändå är igång!

Cheval har ett brett JW sortiment och de får in alla nya och fräscha produkter hela tiden!
När jag var där inne så tittade jag länge och väl på de nya schabraken "union jack" och den huvan till. Hur snyggt som helst det med, skulle kunna köpa allt där inne (ibland är det synd att man inte är miljonär ^^).

SÅ KLICKA ER IN PÅ DENNA LÄNKEN OCH TITTA FÖR DET ÄR GRYMT FINA SAKER!!
:D


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. De får gärna sponsra mej me de gröna. ;-)

2011-06-06 @ 16:05:29
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0