Summering av gårdagen

Igår var jag som sagt iväg hela eftermiddagen och tävlade. Eller ja vi var väl hemma vid 11 ungefär så det blev en lång dag.

Jag hoppade L:B och L:B.

Första klassen så red jag bara för att komma runt banan så hade ett lite högre tempo och därav fick vi två pet men jag är så nöjd med denna runda och att vi klarade av det tillsammans! Det var titthinder nästan överallt och därav en vattenmatta som jag trodde skulle ställa till problem för oss men det gjorde det inte som tur var!

Andra klassen så fick vi ett stopp på tvåan. Jag blev passiv och slutade rida. Sen hoppade vi 3:an men sen kom vi till 4:an som var en maxad trippelbarr.. Låg väldigt stort på den så först stannade Padde men då tryckte jag så han hoppade. Men fick inte med sig bakbenen om man säger så så att vi kraschade i hindret. Men jag försökte på 5:an men han stannade (blev så rädd efter 4:an). Men sen kom vi över 5:an innan vi lämnade banan.

Var ute och skrittade på Padde en stund idag för att känna igenom om han tagit skada av den lilla kraschen igår men han klarade sig galant! Så fysiskt mår han jättebra och jag hoppas även att hans självförtroende inte försvagades!

Har en sak att berätta för er lite senare ikväll eller hur det nu blir.. vi får väl se!

Bilder och film kommer någon gång ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej:) fin blogg,kolla gärna in min:)

2011-06-05 @ 17:23:35
URL: http://madeleineduffy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0