Svar på den lilla minifrågestunden

Olivia om Snabb frågestund:
Nu ska jag allt vara lite flitig och kommentera på din bloggus! (:

Vad är ditt slutgiltiga mål med Paddington innan du går upp på storhäst? :*


Kraaaam


Svar: Haha det är bra Olivia, det gillar vi! :)

Mitt slutgiltiga mål är att ha så kul som möjligt med honom. Låta utvecklingen gå framåt och försöka ta oss så långt som vi är kapabla till. Just nu känner jag att innan jag går upp på storhäst så vill jag starta en L:A eller flera. Paddington lär sig väldigt snabbt och därför är det svårt att veta vart man hamnar. Men det skulle vara ruskigt häftigt att starta en msvB innan min ponnytid är över. Många tror faktiskt på att vi kan komma dit om jag bara ligger i. Sen har jag ett mål att starta fälttävlan nästa år och sedan några dressyrtävlingar med då han är fantastisk på det med. Det trodde du inte va? ;) Men han är faktiskt jättefin och har fått lovord ifrån Johanna (min tränare) så det ska nog gå bra! Ska bli kul att se vart vi hamnar någonstans för som sagt, Paddington lär sig riktigt fort så att det är läskigt. Förhoppningsvis lär jag mig med så vi ligger på samma nivå han och jag :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

kan du inte skriva lite om vad du har för utrustning till era hästar?? :)

2011-06-11 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0