Svaren från frågestunden!

louise om Frågestund!:
hur ofta träffar du din kille?


Svar: Just nu träffas vi inte alls mycket då jag har häst och vi båda jobbar. Men förövrigt träffas vi en hel del
. Vi behöver inte träffas varannan timme för att hålla ihop, vi älskar varandra och håller ihop.


Olivia <3 ([email protected]) om Frågestund!:
Hur gammal är din lillasyster ??? (a) <3
Svar: Johanna är 15, Ida är 12, Sara är 7 och Naiomi är 3.



maria om Frågestund!:
varför använder du inte väst när du red minola (inlägget ovan, tror jag) ? :)
jäääättttebra blogg!! :D
Svar: Det här är ingen alls bra ursäkt men det är så att jag får ont i min rygg när jag rider med väst och på Minola känner jag mig säker när jag rider dressyr och i dressyr är det även tillåtet att rida utan väst så därför gör jag det för att avlasta min rygg. Men använder den alltid annars!
Tack så hemskt mycket! :D



Sara om Frågestund!:
Vad var det som fick sig att blogga?
Hur länge har du ridit?
Svar: Allt började med att jag skrev för hand i ett block om dagens ridpass och sånt, som en dagbok ungefär för mig och Padde. Men sen kom jag på det att en blogg är som en dagbok men här är den öppen för alla och här kan alla komma med sina synpunkter och pusha mig framåt. Sen givetvis gjorde jag det för att inspirera andra till att aldrig ge upp, att man inte behöver köpa en 100 000 :- häst för att lyckas! :)

linnéa <33
om Frågestund!:
vad är det på riktigt fel på Minola,jag vet faktiskt iinte det ? :)
Svar: Jag förstår inte riktigt frågan, vad menar du med fel? :) Det är inget fel på Minola..


Mikaela om Frågestund!:
när kommer du tävla dressyr? vad kommer det bli för klass?? :)


Svar: I höst någon gång, har inget direkt datum. Det har jag ingen aning om, det är sånt som min dressyrtränare ska ha koll på. Hon vet ju vart vi ligger i utvecklingen :)





Hoppas ni blev nöjda med mina svar på era frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0