Torsdag = Hoppträning!

Ihhh idag är det äntligen hoppträning! Känns som att vi inte har hoppat på flera veckor men i själva verket hoppade vi ju faktiskt bara för en vecka sedan. Jag tror att Paddington kommer att vara taggad idag för när jag skulle hämta honom ur hagen för någon dag sen så såg han hinder på banan och då började han studsa och bete sig som en hingst ungefär, haha! Så idag blir det att jobba järnet ifrån min sida men det ska bli så kul. Varje gång man sitter upp på Paddington så blir man automatiskt glad även att man innan kanske har varit så grymt sur.

Vi ska äntligen få träbommar på Bätteropp med! Dock är dem jättesena, dem skulle ha kommit förra helgen men de har inte kommit än tyvärr. Vi som hade tänkt att hoppträna på dem nya bommarna inför lokaltävlingen!

Idag blir det banhoppning och jag kan tänka mig att Padde och jag hoppar på 1m nivå i slutet för vi ska som sagt tävla i helgen på hemmaplan. Vi får helt enkelt se och jag hoppas verkligen att det går bra idag för oss!

Sen tänkte jag fråga, vill ni se film ifrån hoppträningen idag?! Isf kommer de upp ikväll :)



Bild sen förra hoppträningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiilm - jaaaaaaaaaaaa :D / donkan :)

2011-06-16 @ 11:12:34
Postat av: Mikaela

ja såklart :)

2011-06-16 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0