Ur andras perspektiv

Jag har alltid undrat hur andra ser på mig som person. Vad tycker de egentligen om mig? Vilka fördomar har man om mig och de som inte känner mig, hur tror dem att jag är? Det är nog frågor som jag aldrig kommer att få svar på för det är inte många människor som vågar säga som de tycker och tänker om mig. Men det hade varit sjukt kul att veta för mig hur andra ser på mig.

Så dagens läsarfråga är : HUR TROR NI ATT JAG ÄR SOM PERSON UTIFRÅN DET NI VET IFRÅN BLOGGEN?

Nu vill jag har massvis av kommentarer och jag vill verkligen att ni är ärliga nu! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Har inte följt dig såpass länge så att jag kan skriva hur jag tror att du är. :)

2011-06-15 @ 09:49:27
Postat av: donkan

Du är en helt underbar person som står på egna ben och låter inte sig krossas, du har ett hjärta av guld och du sköter dina hästar på bästa sett! Du är en supergo tjej som är snäll mot alla, ser inte ner på den o den, utan är helt underbart go mot alla. Jag hade hur gärna som helst velat träffa dig i verkligheten, och jag hoppas att det kommer hända någongång, vem vet, du kanske kommer ner här och har en lektion för mig när jag får en häst? Iaf, enligt mig är du en helt underbar person som jag ser upp till! Mycket creed till dig, Kram <3

2011-06-15 @ 10:36:09
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: vendela

heej! jätte fin blogg :D kolla gärna in min och säg vad du tycker

2011-06-29 @ 14:33:00
URL: http://vendelamiranda.blogg.se/
Postat av: vendela

heej! jätte fin blogg :D kolla gärna in min och säg vad du tycker

2011-06-29 @ 14:35:17
URL: http://vendelamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0