Utvecklingsfilm

Faktiskt så skäms jag riktigt mycket över hur det har sett ut. Hur dåligt jag har ridit och så vidare. Jag kan knappt titta på dem gamla filmerna utan att må dåligt men samtidigt så ser man vilken resa vi verkligen har gjort tillsammans och vilket team vi har bildat. Jag har vuxit som ryttare och Paddington har bara blivit finare. Han är som en helt annan häst. De gamla filmerna är ifrån i höstas någon vecka efter igångsättningen och de nya är ifrån Johanna träningen för 3 veckor sedan. Som sagt så mår jag illa av de gamla filmsnuttarna men ni ville se även att det är emot min vilja att egentligen lägga in filmer här. Men nu tar jag mig mod och lägger upp denna för det är utvecklingen som spelar roll och så bra som vi är idag har vi aldrig varit i närheten förr..




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad kul att du har gjort en sån här film!

Men jag kan tyvärr inte se den, för det står:

"Detta videoklipp visar innehåll från SME, som har blockerats i ditt land av upphovsrättsliga skäl."

2011-06-13 @ 21:05:16
Postat av: *

Jag ser inte heller den samma som den ovan.

2011-06-13 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0