7/3



Det är så skönt att kunna rida på dagtid vill jag lova er dock fick vi ingen sol idag när vi red ut i skogen. Det är fortfarande lite snö och is på banan så jag vågar inte rida där än iaf med tanke på att vad som helst kan hända (det märkte vi igår) så just nu är jag mer än rädd om lilla Padde. Han var som väntat vääldigt pigg då han faktiskt har fått vila hela helgen då jag har varit hos pappa och firat min lillebror och ja, jag tyckte att det kan vara bra för honom också. För ibland så är det faktiskt så att man behöver komma bort när man har det jobbigt, padde och jag kom ju in i en "testperiod" förra och förr förra veckan och efter hoppträningen i torsdags så kände jag att vi behövde lite paus dock inte så länge, bara lite. Och ja, detta resulterade väldigt bra! Han var ju då pigg som jag skrev men väldigt reglerbar och bärig i sin galopp idag, (den som kan bli ganska springig ibland) så det känns jätteskönt! Blir som att börja om igen och då hoppas vi att vi får en lika bra början som förra gången dvs placering i vår första start (L:C). Ska ju bara starta L:C och L:C+5 då jag känner att jag inte behöver stressa, vi har ju ändå 2 år på oss! Så nu hoppas vi på en ny bra start och att det kommer släppa! :)

Efter ridpasset så var Paddington otroligt gosig, så här kommer lite gosbilder på min gosponny!

Matte, jag vill ha mer mat, jag är HUNGRIG!! ;)
Så får han den där hundögonsblicken med, haha!


Sen har jag även fixat en videoblogg som kommer komma upp i morgon kväll för nu ska jag iväg och jobba till klockan halv 10 och sen sover jag hos min mormor för jag börjar igen vid 7 på morgonen och slutar 4 så ja, jag hoppas ni har överseénde för detta! Men kul att ni fortfarande följer mig även om uppdateringen har varit kass. Dels för att jag inte haft tid och dels för att min motivation har inte funnits men nu är jag mer pepp än vanligt så nu jäklar ska bloggen bli på topp igen! :D Håll utkik!
Och om det är något NI vill att jag ska skriva om, det kan vara åsiktsinlägg om något eller ja, vad som helst! Kom med förslag nu, var inte blyga ;)


Kommentarer
Postat av: en läsare

Om du vill ha lite förslag om vad du ska skriva om kommer ett par.

1. vad du och padde har för mål inom tränig.

2. mål inom tävling.

3. Då och förr(hur du gjorde med din häst för ett år sen)

4.Hur du ser på utrusnig och snobbar mm.

Skulle bli mer intressant, att läsa hur du ser på saker och ting.:)

2011-03-07 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0