Blogga själv vs Blogga tillsammans

Detta är något som jag faktiskt ofta tänker på. Jag uppdaterar inte alltid jättemycket men jag är själv och om jag hade haft någon att blogga med så skulle det förhoppingsvis vara mer uppdatering och så fort jag uppdaterar så stiger unika besökare. Så tänk då om jag hade haft en bloggkompis, då hade det varit ca dubbelt så mycket med besökare och ännu mer kommentarer osv..

Men det finns ändå mycket positivt med att blogga ensam. Bloggen blir inte rörig och den blir mer personlig då man lär känna en person och inte två. Man får följa en hela tiden med sina ponnys och då lär man känna de mer och ja ni fattar nog poängen?

Bland de största bloggarna så bloggar dessa tillsammans med någon, Dressyrmupparna, TeamSL och lm&hb.
De som bloggar själva är, JohannaGB, Nellie Berntsson, Sara Carlsson och Johanna Torudd.


Så vad tycker ni, blogga själva eller blogga tillsammans med någon? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0