elinlinnealjunggren.blogg.se

Jag är väldigt nyfiken på hur folk ser på min blogg, om den är bra, intressant, dålig osv..

Frågade ponnysanning (en stor skvallerblogg) vad de tyckte om min blogg och fick till svar:
"Jättefin och bra design. Varierade och bra/kul inlägg. Enda som fattas är mycket fler bilder"

Jag försöker ha minst en bild i varje inlägg men jag vill kunna släppa lite fler bildbomber oftare. Jag är bara otroligt dålig på att ta bilder och få det att fastna på bild men ja, jag ska bättra mig på den fronten! :) Speciellt nu när det snart är sommar, då lovar jag er mycket fler bilder.

Men eftersom jag är så nyfiken så tänkte jag fråga er varför just DU läser min blogg?
den bästa motiveringen får självklart en länk! :)



Kommentarer
Postat av: Stina

Bloggen är fin, vettiga inlägg med bra innehåll. Du skriver moget och det känns värt att läsa!

2011-03-24 @ 12:24:01
URL: http://dropthepilot.blogg.se/
Postat av: Filippa

För att du har Minola och för att jag älskar din blogg. Den handlar mycket om dina hästar som jag älskar att läsa om. Tummen upp för en bra blogg! (y)

2011-03-24 @ 19:46:34
URL: http://www.mirakelhorze.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0