Guldkant i vardagen

Vet inte varför men hela denna dag har jag haft ett stort, brett leénde på läpparna och känt mig allmänt lycklig.
Kan det ha varit för att tävlingen igår kändes jättebra?
Eller är det för vårvädret?
Eller är det för att helgen kommer att bli bättre än bäst?
Eller är det för att jag snart tar en tripp till Fredrika?
Eller är det för att jag ska umgås med Lajsa på onsdag? (var evigheter sen sist)
Eller är det för att Paddingon var så sjukt underbart fin idag i dressyren?
Eller är det för att jag har världens vackraste pojkvän?
Eller är det så att det är en blandning utav varje?


Med ett leénde på läpparna

Kommentarer
Postat av: Felicia

måste verkligen säga att jag gillar din header starkt! väldigt söt är den :)

2011-03-21 @ 16:22:58
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0