Markarbete

Idag står markarbete på schemat och lydnad är temat.
Haha jag är en ganska bra poet ;) nej skämt och sido, det kommer ett inlägg om det senare ikväll + en liten skiss på min "bana" eller vad man ska kalla det och lite tips på vad som är bra med just den övningen :)

Känner mig lite nere just nu, förkyld och ont i halsen. Hoppas verkligen jag kan vara helt frisk på söndag då jag både ska hopptävla och spela match! Jag brukar aldrig bli sjuk faktiskt så detta känns lite konstigt men jag överlever :)

Nu ska jag ta mig lite och äta så får vi se om jag mår bättre sen då jag ska ut till stallet och pyssla lite med Padde och Minola. Tror min syster rider på henne idag, vore toppen då jag inte har sådär mycket kraft kvar idag känner jag. Men ikväll ska jag blogga, huh vad jag ska blogga!

Våren är här och mitt blogghumör har kommit tillbaka, underbart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0