Melodifestivalen 2011

Nu kommer ett riktigt "ohästigt" inlägg men jag hoppas bara att det är okej med lite variation dock inte för mycket ;)

Melodifestivalfinal snart och jag måste bara säga att jag nästan skäms när jag tittar på detta, herregud så otroligt dåligt det har blivit! För några år sedan satt jag fastklistrad vid tv:n och hejade som en galning på min favorit, idag är det inte samma sak. Det är alltid några låtar som sticker ut och alltid är det några som låter helt okey. Jag har bara kollat en enda gång på programmet i år och det var i lördags då det var andra chansen och jag fastnade verkligen för en låt då! Hoppas av hela mitt hjärta att den låten vinner för då kommer vi långt i eurovision senare kan jag lova er. Släng Linda Bengtzing i väggen, här kommer The Moniker! :D

Oh my god! - The Moniker



Denna låten får mig på ett strålande humör och framträdandet är sjukt bra gjort! Tittar ni på melodifestivalen? Vilken är eran favorit? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0