Omgivningen

Fick ett mail utav en läsare som ville se hur omgivningen ser ut hemma hos mig och ni vet att jag ställer upp på era önskemål så här får ni ett inlägg direkt från skogen :) Förresten, om ni vill nå mig så gör ni det på [email protected] eller så lägger ni bara in en kommentar.



Detta är då mitt stall. Ni som inte vet om detta så var faktiskt detta en ladugård innan så vi har gjort om jättemycket och nu är det ett komplett stall. Till sommaren kanske vi ska börja måla i det röda som ni ser har försvunnit väldigt mycket. Kommer bli kanonsnyggt tror jag! Till vänster kan ni även skymta ridbanan. Och i gluggen finns vår höskulle.


Såhär ser det ut invändigt. Vi har 5 boxar men på bilden är det bara fyra men mittemot den vänstra boxen längst fram så finns det en till där Padde står. OBS på bilderna är stallet skitigt och stökigt.

I gången där min syster står i finns trappan upp till höskullen dessutom vårat spån. Den träfärgade dörren är ingången till våran sadelkammare, där har vi alla våra saker.

Ridbanan, den är 20*40 stor. Lagom och bra! Ligger väldigt mysigt om jag får säga det själv :)


Min söta stallkatt Sessan :)


Såhär ser det ut hemma hos mig, kan ta och göra en videoblogg och visa er runt lite om det skulle vara intressant? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0