Sånt som bara inte händer!

Blev en stor chock när jag gick ut till stallet nyss och skulle släppa ut mina hästar.
EN ASABALLASNYGG BOJ TRANSPORT!
- trodde inte mina ögon.
åhåååå vad jag älskar min mamma! TACK <3




Om man köpte boj transporterna på mässan så fick man välja tillval för 8000:- och detta är ett tillval.
Jättepraktiskt att ha en delad dörr speciellt på sommaren!

De där mjuka kuddarna är också tillval!
Sen fick vi välja mellan en hård och mjuk vägg men beslutade oss sen för en hård vägg, mycket bättre och stabilare för hästen!

Sen fick vi en "cam" med på köpet! :)

suddig och dålig bild men så ser den ut och sitter i taket på hästtransporten, väldigt praktiskt och bra då man ser exakt vad hästen håller på med!

Sadelkammare! :D

Klädkammare! :D

Väldigt smidigt att ha ett "hönät" där framme när man ska iväg på meeting och måste ha med hö. Då slipper man ha det i bilen, då kan man bara ha det där framme! Samma sak gäller krubborna, väldigt bra!





Min dag kunde inte börjat bättre!! :D
Tack än en gång, världens bästa mamma!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud va kul:D:D

super snygg!!

<33

2011-03-25 @ 07:14:49
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fytusan vad awesome Elin! Grattis, haha :D

2011-03-25 @ 08:46:10
Postat av: Louise

woho! supersnygg (y) <3

2011-03-25 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0